Μια μέρα στη λίμνη των νεράιδων

April 10, 2016 0 Von admin

Καθώς ξαπλώσαμε εκείνο το βράδυ χωρίς να κοιμηθούμε, τα γεγονότα της ημέρας έμοιαζαν να είναι ιστορία κάποιου άλλου. Από την απογοήτευση στη χαρά μέχρι τη βαθιά ικανοποίηση και δέος, είχαμε περάσει έναν κύκλο αντιθετικών συναισθημάτων. Αναπολώντας, ίσως η λίμνη Chandratal να μην άλλαξε το χρώμα της και το μόνο που είδαμε ήταν τα συναισθήματά μας να αντικατοπτρίζονται σε αυτήν.

«Μπάγια Τσάι Πιγιογκέ;» Φροντίζεις για λίγο τσάι; Αυτό θα ακουγόταν φυσικό στις αστικές πόλεις μας, αλλά σε έναν πάγκο τσαγιού 14.000 πόδια πάνω στην κοιλάδα του Σπίτι και περίπου 2 βουνά από τον πλησιέστερο ανθρώπινο οικισμό, όχι και τόσο. Το Chacha, παρέχει σκηνές, μάλλινα και γεύματα στους 100 περίεργους κουρασμένους, απροετοίμαστους ταξιδιώτες που επισκέπτονται εδώ κάθε εποχή. Κάθεται περίπου μισό χιλιόμετρο από το πάρκινγκ κοντά στη λίμνη Chandratal, που ονομάζεται έτσι λόγω της πρόσβασής του σε έναν μηχανοκίνητο δρόμο. Τα αγαθά του, αν και όχι οι πασμίνες που φιλοξενεί η περιοχή, εξυπηρετούν καλά τον σκοπό τους.

Συμβουλή: Σπίτι και Τουρισμός Leh Ladakh έχουν παρόμοια εδάφη και και τα δύο προσφέρουν εκπληκτική θέα και ευκαιρίες για πεζοπορία. Ωστόσο, το Ladakh είναι καλύτερο για οικογένειες και νέους λάτρεις της περιπέτειας, δεδομένης της υποδομής και της προσβασιμότητάς του, ενώ το spiti λειτουργεί καλύτερα για ταξιδιώτες με σακίδιο στην πλάτη / ανεξάρτητους ταξιδιώτες.

Λίμνη Chandratal

Μετά από μια αρκετά δροσερή διαδρομή 20 λεπτών από τον πάγκο, ακόμη και με τα σακίδια μας, η πρώτη μας ματιά στη λίμνη ήταν απογοητευτική. Το λασπώδες πράσινο χρώμα της λίμνης Chandratal, αν και όμορφο, ήταν διαφορετικό από το πολύ ζωντανό πράσινο της θάλασσας που είχαμε δει στις φωτογραφίες. Πολύ αργότερα, καθώς ξαπλώσαμε κοντά στην άκρη της λίμνης, αφού εξερευνήσαμε την περιφέρειά της, συνειδητοποιήσαμε ότι τα χρώματα που άλλαζαν από μπλε γαλαζοπράσινο σε λασπώδες πράσινο σε μια πράσινη απόχρωση όλη την ημέρα ήταν αποτέλεσμα της θέσης του ήλιου και όχι της κούρασής μας. μάτια.

Λίμνη Chandratal - Reflections

Πλησιάζοντας όμως στη λίμνη, το ακόμα καθαρό νερό και η αντανάκλαση πάνω της έδωσαν την αίσθηση του βλέμματος σε έναν εντελώς διαφορετικό κόσμο και αποφασίσαμε να στήσουμε τη σκηνή μας εκεί. Μια γρήγορη βουτιά στο φιλόξενο νερό αμέσως μετά, μας θύμισε την εγγύτητά του με τα βουνά που κορυφώνονται από το χιόνι, καθώς το παγωμένο νερό έστελνε κραδασμούς μουδιάσματος σε κάθε μας κίνηση. Ο ήλιος από πάνω φαινόταν να μας γελάει με την αντίθετη ζεστασιά του που φαινόταν να αυξάνεται μόνο κατά τη διάρκεια της βόλτας μας γύρω από τη λίμνη.

Λίμνη Chandratal - Οι νεράιδες

Εντοπίσαμε την άλλη άκρη της λίμνης Chandratal, λίγες ώρες μετά τη βόλτα μας και πέσαμε πάνω σε μια ομάδα μεσήλικων γυναικών που θα έπρεπε να είχαν διανύσει αρκετή απόσταση για να γεμίσουν τις γλάστρες τους. Μας υποδέχτηκαν με πλατιά χαμόγελα και βουίζουν μερικά τοπικά τραγούδια ενώ επέστρεψαν στο έργο τους. Μερικές ανεπιτυχείς προσπάθειες να μιμηθούν τη μελωδία, βρήκαμε ότι μας τη διδάσκουν. Οι τοπικοί θρύλοι μιλούν για τις νεράιδες της λίμνης που μπορεί να τις είχαμε μπερδέψει ότι ήταν αν δεν ήταν ένα τυχαίο βίντεο που τραβήχτηκε στη σκηνή. Τελικά οι νεράιδες δεν μπορούν να απαθανατιστούν στην κάμερα, ή μπορούν; Οι μελωδίες παραμένουν τόσο άπιαστες για να τις καταλάβετε, αλλά οι ζωντανές αναμνήσεις παραμένουν.

Αν σας αρέσουν τα βουνά, θα σας αρέσει και ο οδηγός Darjeeling.

Λίμνη Chandratal - Το τύπωμα του ποδιού

Στην επιστροφή καθώς πλησιάζαμε στις σκηνές μας, ένας βοσκός και τα τρία σκυλιά του μας χαιρέτησε. Περνώντας μια προειδοποίηση για επιθέσεις λεοπάρδαλης κοντά, μόλις το προηγούμενο βράδυ, συνέστησε να μετακινήσουμε τη σκηνή μας και μας κάλεσε να στήσουμε τη σκηνή μας κοντά στο σπίτι του. Αποφασίζοντας ότι μια τοποθεσία με ζεστό γεύμα φαινόταν πολύ καλύτερη επιλογή, αρνηθήκαμε ευγενικά. Τελειώνοντας, φουσκώσαμε και φουσκώσαμε καθώς μεταφέραμε τις σκηνές μας στον καταυλισμό κοντά στο πάρκινγκ και ενημερώσαμε τον Chacha ότι θα δειπνούσαμε μαζί του και πήγαμε βιαστικά στο καταφύγιο των σκηνών μας για να μας προστατέψουμε από τους ολοένα και πιο ψυχρούς ανέμους. Μετά από μερικές γουλιές για ζεστασιά όταν βγήκαμε έξω, βρεθήκαμε σε απόλυτο σκοτάδι και κρύο με μόνο το φως του πυρσού μας για υποστήριξη. Η απόφασή μας να μην είμαστε ποτέ πολύ μακριά από μια πηγή τροφής ήταν σίγουρα χρήσιμη.

Λίμνη Chandratal - Καθρέφτης ομορφιάς

Το γεύμα στη σκηνή ήταν απλό κάρυ πατάτας με ρύζι και φακές, αλλά μετά από μια κουραστική μέρα έξω με σχεδόν καθόλου φαγητό μέσα μας, το καταβροχθίσαμε πεινασμένοι. Ο οικοδεσπότης μας ήταν ένας σπουδαίος αφηγητής που μας μίλησε για τους νομάδες Gaddi Shepherds, στους οποίους ανήκε. Οι ιστορίες του για την οικογένειά του και την καθημερινή του επιβίωση σε αυτή την κρύα έρημο ήταν απλές, αλλά όπως και με το γεύμα, ήταν τέλειο για την κατάσταση, δεδομένου του πόσο μόνοι νιώθαμε ακόμη και ο ένας με τον άλλον για παρέα. Η πραγματική μάχη πήγαινε πίσω στη σκηνή με την σχεδόν εξωγήινη μαυρίλα να μας περιβάλλει. Σε όλο το ταξίδι της επιστροφής, ευχαριστήσαμε σιωπηλά τον ευγενικό καταστηματάρχη στο Kaza, ο οποίος είχε συστήσει να αγοράσετε τη δάδα, κάτι που πρέπει να κάνετε αν σκέφτεστε να περάσετε τη νύχτα στη σκοτεινή λίμνη Chandratal.

Λίμνη Chandratal - Panaroma

Ξαφνικά κάποιος φώναξε, „Upar dekho!“ Ψάχνω! Μετά από τις λίγες στιγμές που χρειάστηκαν για να προσαρμοστούν τα αναζητούντα μάτια μας, ήμασταν εντελώς ενθουσιασμένοι. Η κουβέρτα των αμέτρητων αστεριών που κάλυπταν ολόκληρο τον ουρανό, που στροβιλίζονταν μεταξύ τους κατά μήκος ενός αόρατου μονοπατιού έμοιαζε αιθέρια. Μας λένε ότι ο Γαλαξίας έχει αυτό το είδος επίδρασης στα πρώτα χρονόμετρα, ειδικά για τους κατοίκους των πόλεων. Αυτό το σπάνιο θέαμα έφερε μαζί του συναισθήματα δέους και απορίας για το πόσο ασήμαντα είναι τα κοσμικά μας προβλήματα και πόσο τυχεροί ήμασταν εδώ βλέποντας αυτό.

Λίμνη Chandratal - Θρησκευτικοί πέτρινοι πυλώνες

Οι πολυτέλειες που θεωρούμε δεδομένες στο σπίτι δεν βρίσκονταν πουθενά σε αυτή την κρύα έρημο, αλλά και πάλι νιώθαμε τόσο ανανεωμένοι όσο μετά από μια μέρα σε ένα σπα. Η μέρα τόνισε την αντίθεση μεταξύ της ζωής στο σπίτι και των τυχαίων συναντήσεων σε αυτό το γαλήνιο καταφύγιο. αν μπορούσαμε απλώς να ζήσουμε αυτή τη μέρα για το υπόλοιπο της ζωής μας, ίσως οι επιτάφιοι μας να διάβαζαν μια ζωή που περάσαμε καλά.

Rishabh: Αυτό ήταν το μοναδικό ταξίδι ενός άντρα με τους Shantanu, Yajant & Karan. Ένα ταξίδι που αλλάζει τη ζωή πραγματικά

Nirali: Λαμβάνοντας υπόψη ότι πήρε μερικά ΚΥΡΙΑ – διάβασε αποφάσεις που άλλαξαν τη ζωή (συμπεριλαμβανομένου του γάμου μου) αμέσως μετά από αυτό το ταξίδι, σίγουρα υπάρχει κάποια μαγεία εδώ!

Φτάνοντας εκεί:
Μέσω αυτοκινήτου/ποδήλατο: Ενοικίαση οχήματος από το Μανάλι ή την Καζά. Εναλλακτικά, οδηγήστε μέχρι το Kunzum-La, για ένα μικρότερο κατηφορικό μονοπάτι στη λίμνη Chandratal.
Δημόσια συγκοινωνία: Πάρτε το λεωφορείο κρατικών συγκοινωνιών με προορισμό την Kaza από το Manali και κατεβείτε στο Batal, ένα αρκετά επίπεδο πεζοπορία 14 χιλιομέτρων προς τη λίμνη Chandratal σε μια καθαρή διαδρομή.

Μένοντας εκεί: Μπορείτε να μεταφέρετε τις δικές σας σκηνές ή να τις νοικιάσετε από τον ιδιοκτήτη της κατασκήνωσης στη λίμνη Chandratal. Γενικά κάνει τα ψώνια του από τον Μάιο έως τον Οκτώβριο. Δεν υπάρχουν επιλογές για φαγητό εκτός από την κατασκήνωση, γι‘ αυτό έχετε μαζί σας μερικά μαγειρευτά/στεγνά σνακ για έκτακτες ανάγκες.

Ανάγνωση: Ο οδηγός μας για ένα συναρπαστικό ταξίδι στο Ρατζαστάν στους μουσώνες